+48 573 473 728
biuro@waltcompany.pl
fb.com/waltcompany
Wielu przedsiębiorców rozpoczynających swoją karierę na rynku ma świadomość, że wraz z rozpoczęciem działalności konieczne będzie stworzenie odpowiedniego logotypu. Wyjątkowy znak graficzny jest niezbędny, jeśli mówimy o budowaniu marki i podjęciu działań, których efektem jest tworzenie i umocnienie się na rynku wizerunku firmy.
Idealne logo powinno być proste i czytelne dla odbiorców w taki sposób, aby wywoływało jednoznaczne skojarzenia z konkretną marką. Na takie działanie ma wpływ bardzo wiele czynników. Do grupy trzech najważniejszych należą: prostota, rozpoznawalność oraz ponadczasowość. Praktycznie wszystkie znane na całym świecie koncerny posiadają znak graficzny, który wpasowuje się w wymienione wcześniej kryteria. Wykonanie logo firmy, które będzie zbyt krzykliwe i rozbudowane nie sprawi, że klienci je zapamiętają. Znacznie lepiej w podświadomość wpisują się proste rozwiązania, które pomimo upływającego czasu i zmian w modzie wciąż są atrakcyjne dla odbiorców.
Psychologowie udowodnili w wielu badaniach naukowych, że kolor ma ogromne znacznie dla odbioru treści. Barwy nie tylko różnie prezentują się, kiedy je ze sobą zestawiamy, ale również wywołują odmienne emocje u konkretnych grup odbiorców. Ogólne odbieranie kolorów przez podświadomość człowieka jest podobne – czerwień kojarzy nam się z silnymi emocjami, żółty ze słońcem, a zieleń z naturą. Wykazano jednak, że pigmenty o różnym nasyceniu są inaczej odbierane przez kobiety i mężczyzn. Również ludzie w różnym wieku reagują inaczej na poszczególne kolory. Warto zgłębić ten temat i dopasować kolorystykę swojego logo w taki sposób, by trafić w odczucia docelowej grupy odbiorców.
Bardzo często właściciel przedsiębiorstwa nie ma podstawowej wiedzy na temat tego, w jaki sposób tworzyć dobry znak graficzny. W takim przypadku warto skorzystać z oferty grafika obejmującej projektowanie logo dla firm. W profesjonalnych agencjach ilustrator (lub osoba z nim współpracująca) posiada wiedzę na temat psychologii konsumentów, dlatego kiedy przedstawimy swoje potrzeby i oczekiwania możemy uzyskać bardzo trafione rozwiązanie. Oczywiście graficy są otwarci na wszelkie propozycje i sugestie zleceniodawcy – mogą zająć się jedynie profesjonalną oprawą graficzną pomysłu, przedstawieniem kilku wariantów loga lub opracowaniem księgi znaku.
Najlepsze loga nie znikną z głów odbiorców przez bardzo długie lata. Będą nie tylko przypominały nazwę firmy, ale również nawiązywały do konkretnych odczuć i emocji, które wiążą się bezpośrednio z danym produktem lub usługą. Warto więc zainwestować czas i pieniądze w stworzenie odpowiedniego znaku graficznego.
Doradzimy i bezpłatnie wycenimy
Napisz lub zadzwoń do nas
Jak działamy?
Przed realizacją każdy pomysł poddajemy wcześniejszej analizie, aby sprostać wymaganiom naszych Klientów.
Konsultacje
›
Pomysł
›
Projekt
›
Realizacja
Nasze atuty
Indywidualne
projekty
Wieloletnie
doświadczenie
Autorskie
rozwiązania
Kompleksowa
obsługa
Terminowe
realizacje
Spersonalizowana
wycena
Obsługa
techniczna
Stały
kontakt